Effektiv bogføringsassistance
Overlad trygt bilag og regnskaber til os
Vi skaber økonomisk overblik i din virksomhed
Saml din økonomistyring hos AdHoc Regnskabsassistance
Hos AdHoc Regnskabsassistance tilbyder vi kvalitetssikker og professionel bogføring. Vi kan stå for den daglige bogføring af din virksomheds bilag og betalinger, herunder afstemning af konti, saldolister, udarbejdelse af regnskabsanalyser, periodevise rapporteringer og løbende fakturering i online systemer eller e-fakturering via et EAN-nummer.
Vi kan hjælpe hvad enten du har brug for løbende assistance til det daglige bogholderi i løbet af regnskabsåret – eller hvis du kun har brug for hjælp ved regnskabsafslutning, når den samlede moms skal beregnes og indberettes. Lad os tage en dialog om behovet i din virksomhed.
Få styr på likviditeten i din virksomhed
Du får et sikkert overblik over den samlede økonomi i din virksomhed ved altid at have overblik over personer og virksomheder, som skylder dig penge eller hvor du har penge til gode – så vel som overblik over dine egne kreditorer.
Lad os varetage din kreditor- og debitorstyring og derved være med til at mindske risikoen for økonomisk tab eller svind i din virksomhed. Vi tilbyder opfølgning på betaling fra dine kunder sammen med en konsekvent igangsættelse af rykkerprocedurer, hvis det bliver nødvendigt.
Årsafslutning og controlling
Ved regnskabsårets afslutning gør vi din virksomheds økonomi klar til revisorgodkendelse. AdHoc Regnskabsassistance kan hjælpe med en gennemgang af regnskabet, klar ledelsesrapportering og sikker årsafslutning af alle regnskaber, så det er til at forstå. I forbindelse med afslutning af en momsperiode tilbyder vi gerne at gennemgå perioden. Vi kan også rådgive og hjælpe med forberedelserne til et eventuelt møde med bank eller revisor.
Fast samarbejde med AdHoc Regnskabsassistance
Hvis du er interesseret i at høre mere om ovenstående ydelser og konkret bogføringsassistance, så er du meget velkommen til at kontakte os hos AdHoc Regnskabsassistance omkring et muligt samarbejde.