AdHoc Regnskabsassistance
Vi elsker alle de tal, andre synes er kedelige
Hvorfor vælge AdHoc Regnskabsassistance?
Du skal vælge os, hvis du vil have en økonomisk rådgiver- og sparringspartner, der altid er parat til at gå et ekstra skridt for dig. Vi brænder for det, vi laver. Vi leverer altid kvalitet til tiden – og vi synes det er sjovt.
Vi har mere 20 års erfaring med økonomistyring. AdHoc Regnskabsassistance blev etableret i 2001 og med årene har vi erfaret, at behovet for en nærværende sparringspartner til regnskab, løn, HR og økonomi bliver større og større. Så er du træt af at bruge dine aftener på kontorarbejde, så kan vi være løsningen på dine problemer.
Kontakt AdHoc Regnskabsassistance
Ring eller skriv til os, så vi kan få afdækket dit behov for assistance og finde nøjagtig den løsning, der hjælper dig i dagligdagen.
Henriette Blume
Indehaver
• 2962 6074
• info@adhocbogholderi.dk
Henriette er stifter og ejer af AdHoc Regnskabsassistance. Hun holder styr på salg, marketing og rådgivning og aflaster de øvrige medarbejdere i spidsbelastningsperioder.
Birgitte Sørensen
Bogholder
• 2264 6074
• bs@adhocbogholderi.dk
Birgitte kommer fra revisionsbranchen og varetager alle opgaver indenfor bogholderi og administration.